Hey there!

I'm Natasha, the author of this blog. I'm also a psychology student who is working hard to be a novelist. I like thinking deeply mainly about life. I'm not a wise person, I'm simply just a girl who wants inspire the world through my writing.

Hope you enjoy every single of my posts.

Lots of love!
Natasha

PS : Feel free to comment on my posts, I will definitely reply to your comment!


BLOG READERS SURVEY
Please kindly do this survey, it will only take a little of your time! :)

17 April 2012

Quick Post

Yakkk gue gak bisa lama-lama nih ngetiknya... ( namanya juga "quick" ) ...

Ada beberapa hal yang ingin gue curahkan , berikut :

1. Gue takut dan nervous menjelang UN... Arghhhh
2. Gue berencana ingin balik menulis jurnal aka diary :')
3. Rambut baru Bambang #sesuatu
4. Baca berita tidak semudah yang gue kira, apalagi pake bahasa orang laen...
5. Nilai TO IPA gue bisa 88 sih............ suatu mukjizat dari Tuhan yang sangat tak terbayangkan.
    God's really planning something big for me!
6. Nyokap gue belum juga berubah pikiran tentang perpisahan gue........ padahal minggu ini minggu terakhir bayar. Bravo
7. Gue dapat tawaran menggiurkan dari nyokap untuk pergi liburan ke negeri yang gue impikan :') di bulan dan minggu yang sama gue perpisahan. Perfect.
8. Lagi semangat-semangatnya belajar buat UN!!! Arrgghhh , I wanna get good score :')
9. Inget lagi tinggal 2 hari lagi sekolah di SMP itu .... bikin galau :')
10. Membulatkan LJK itu susah-gampang yah.......

Selesai.

Oh wish me luck for the holy national exam!

God Bless Me and all 9th graders in Indonesia <3

Love
Natasha


No comments:

Post a Comment