Hey there!

I'm Natasha, the author of this blog. I'm also a psychology student who is working hard to be a novelist. I like thinking deeply mainly about life. I'm not a wise person, I'm simply just a girl who wants inspire the world through my writing.

Hope you enjoy every single of my posts.

Lots of love!
Natasha

PS : Feel free to comment on my posts, I will definitely reply to your comment!


BLOG READERS SURVEY
Please kindly do this survey, it will only take a little of your time! :)

22 April 2012

Just Give Me Luck Wishes

Tidaaaaaaakkk , H-1 UN  (•̅_•̅)

Persiapan gue udah cukup matang. Gue hanya perlu menenangkan diri gue lagi. Dan berpikir bahwa semuanya akan baik-baik saja asal gue tenang dan yakin gue bisa mengerjakan UN dengan baik , yihaaa

Gak banyak yang gue ceritakan. 
Hanya mungkin ketakutan gue menjelang UN saja............ Hah , gue mendadak inget UN pas SD dulu :') aka UASBN. 
Oh betapa cepatnya waktu berlalu................ 


Aku semakin tua. 

Doa minggu ini :

Tuhan tolong berkati hambamu , agar dapat menjalankan ujian akhir dengan sebaik mungkin Tuhan... hamba tak ingin mengecewakan semuanya, hamba yakin hambamu ini akan mendapatkan hasil sesuai jerih payah hamba sendiri. Berkati juga teman-teman hamba yang lainnya dan juga seluruh murid kelas 9 esok hingga kamis , Tuhan. Berikanlah kami kesehatan jasmani dan rohani juga. Hamba percaya Kau akan memberkati kami semua. Terima kasih Tuhan. Amin.

Ok, I'll through this day excitedly :))

Be optimist guys! Give the best you can do and God will do the rest!

Welcome The Holy National Examination!!!

Natasha, the girl who ready to fight the national examination!!!

Merdekaahh

PS : Happy Belated 86th birthday , Queen Elizabeth II . Long Life The Queen!! God Save The Queen always <3


No comments:

Post a Comment