Hey there!

I'm Natasha, the author of this blog. I'm also a psychology student who is working hard to be a novelist. I like thinking deeply mainly about life. I'm not a wise person, I'm simply just a girl who wants inspire the world through my writing.

Hope you enjoy every single of my posts.

Lots of love!
Natasha

PS : Feel free to comment on my posts, I will definitely reply to your comment!


BLOG READERS SURVEY
Please kindly do this survey, it will only take a little of your time! :)

31 December 2012

Last Post of 2012

Well guys di tengah liburan yang sarat akan ketersediaan internet ini gue menyempatkan diri untuk menulis post terakhir di tahun 2012. Tahun ini bisa dibilang salah satu tahun dimana gue mengalami banyak perubahan. Gue lulus SMP, masuk SMA , dan masih banyak hal lain yang mungkin menyenangkan.
Gue bisa melalui tahun ini dengan baik juga tak luput dari campur tangsn Tuhan yang mau memberkati hamba-Nya satu ini.
Well, baiklah mungkin gue hanya mau berterima-kasih kepada kalian semua yang mau membaca post-post saya sepanjang tahun ini.

Love ya all!

Merry Christmas 2012 and Happy New Year 2013!!!!

No comments:

Post a Comment