Hey there!

I'm Natasha, the author of this blog. I'm also a psychology student who is working hard to be a novelist. I like thinking deeply mainly about life. I'm not a wise person, I'm simply just a girl who wants inspire the world through my writing.

Hope you enjoy every single of my posts.

Lots of love!
Natasha

PS : Feel free to comment on my posts, I will definitely reply to your comment!


BLOG READERS SURVEY
Please kindly do this survey, it will only take a little of your time! :)

18 March 2011

It's Time...

Readers,maklumi gue anak remaja yang labil.
Gue lagi sedih banget.Mendadak gue dibayang-bayangi kehidupan gue yang gak bahagia.
Gue gak punya apa-apa yang bisa gue banggakan.
Dimanapun gue merasa kurang bahagia.
Belakangan ini yang makin membuat gila adalah,well...teman-teman.

Rasanya gue udah rela melepas temen-temen gue sama temen barunya...
sudahlah gue udah lelah juga berharap kita bersatu terus selamanya...
kalau ini yang terbaik,ya sudahlah...

Gue juga gak sepenuhnya bener kan?
gue juga lebih nyaman dengan temen baru gue...
buat apa gue memaksakan mereka,tapi kita berempat gak sreg lagi?

Maybe,It's time to let them


No comments:

Post a Comment